شاید تو
سکوت میان کلامم باشی
دیده نمی شوی
اما من تو را احساس میکنم !
شاید تو
هیاهوی قلب نا ارومم باشی
اما شنیده نمی شوی...
......از این همه تنهایی خستم...
ما را در سایت ......از این همه تنهایی خستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 2:45
ما را در سایت ......از این همه تنهایی خستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 2:45
①هیییییسس ...!!!به من دل نبندید ... نگذارید با رفتار سرد و یخ زده ام ...!!!شمارا از خود برنجانم ...!!!قلب من به روی هر احساسیبسته است ..!!!و روی آن حک کرده ام ...!!! ③چشمی انتظارم را بکشد ... چرا که ...رفتن را خوب یاد گرفته ام !من همسفر همیشگی نخواهم بود !من دل آزرده ام !نمی توانم کسی را " عزیز دلم " خطاب ک ......از این همه تنهایی خستم...ما را در سایت ......از این همه تنهایی خستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: دوشنبه 20 فروردين 1397 ساعت: 19:39